Nye nettsider for Farmastat
FEIRING AV NYE NETTSIDER: Fra venstre: Stian Lekang og Tore Løberg i Farmastat, og kommunikasjonsrådgiver i LMI, Marie Svendsen Aase.
Farmastat fornyer seg med splitter ny nettside og oppfrisket logo.
En mer moderne logo og nettside vil være å finne på Farmastat.no fra denne uken av.
– Farmastat har fornyet sitt ansikt utad på nettet. Nettsidene våre på farmastat.no har fått helt nytt design, og vår gamle logo har fått en oppgradering i både farge og form. Det er stadig viktigere å formidle sitt budskap på en tilgjengelig og tydelig måte, og med overgang til nye nettsider har vi fått en praktisk og estetisk plattform å kommunisere på, sier Stian Lekang, nåværende daglig leder i Farmastat.
Utviklingen av nettsiden startet i fjor høst, og det er byrået Konsis som har utviklet den nye nettsiden.
– Kommunikasjonsavdelingen i LMI har også bidratt sterkt til utforming, innhold og logodesign. Farmastat markedsfører ikke bare egne tjenester og produkter, men ønsker også å promotere de tjenestene vi kan tilby gjennom vårt nordiske partnerskap, Nordic Pharma Insights. Da blir det desto viktigere at vårt digitale ansikt utad er oppdatert og tidsriktig, sier Lekang.
Les mer om hva Farmastat tilbyr her, og ta kontakt med oss her.